18 Αυγ 2013

Δεξιός Λοβός: The story so far


Τι θα γίνει με σένα, ρε Πούκα; Ό,τι θυμάσαι χαίρεσαι!”, θα αναφωνήσεις και θα έχεις και δίκιο, ω φίλτατε αναγνώστη (υπάρχεις ακόμα, έτσι; ε; ε;) αλλά εσύ ξέρεις πως είναι δύσκολοι οι καιροί και δεν υπάρχει χρόνος και οι υποχρεώσεις σε κυνηγάνε από ένα σημείο και μετά άντε να γλιτώσεις.

Ενηλικίωση το λένε. Προσωπικά μου προκαλεί σφάχτες, ταχυκαρδίες, φλύκταινες και λοιπά κλινικά συμπτώματα. Όμως αυτό είναι άλλη ιστορία.

Long story short, αποφάσισα να μετατρέψω το κυνηγητό με την ενηλικίωση σε κρυφτό, δηλαδή σε κοινά ελληνικά να συνεχίσω να γράφω no matter the cost. Τι γιατί; Γιατί δε γίνεται αλλιώς.

Ας όψονται εκείνες οι παλιές σημειώσεις που βρήκα σε ένα καταχωνιασμένο ντοσιέ, και ένας ολόκληρος κόσμος ήρθε και εξερράγη σαν βόμβα ωρολογιακή μες στο χαριτόβρυτο κεφάλι μου.

Ως εκ τούτου, αποφάσισα να προβώ στα ακόλουθα βήματα:

  1. Ξεσκόνισμα του ιστολογίου (tick): ανανεώθηκε το layout του blog, γιατί έβλεπα τρία χρόνια το ίδιο και συστρέφονταν οι οφθαλμοί μου. Το πανέμορφο φόντο είναι δουλειά ετούτου εδώ του κυρίου και παρόμοια έργα του θα βρείτε εδώ.

  2. Ξεσκόνισμα συνδέσμων του ιστολογίου: ανανέωσα τους συνδέσμους του ιστολογίου. Όσοι ασχολείστε με συγγραφή ή έχετε καλλιτεχνικά projects στείλτε μου ένα e-mail ή ένα προσωπικό μήνυμα στο Facebook να σας προσθέσω. Θα το κάνω με μεγάλη μου χαρά!

  3. Ανανέωση του καταλόγου με τις ιστορίες μου (tick): εδώ μπορείτε να βρείτε όλες μου τις ιστορίες από τότε που ξεκίνησα να γράφω μέχρι και σήμερα (κυριολεκτικά!).

  4. Να θυμηθώ/μάθω εκ νέου πώς γίνεται πλέον το συγγραφοnetworking, μιας και που fora (ο πληθυντικός του forum, ντε) και websites που είχαν πολύ ντουνιά κάποτε στο Τέξας τώρα έχουν ερημώσει. Αλήθεια, τώρα τι γίνεται; Πού ανακατευόμεθα;

  5. Να σκεφτώ και άλλα βήματα (που δε μου έρχονται τώρα).

Είστε καλοδεχούμενοι να συνεισφέρετε με οιονδήποτε τρόπο, από ένα σχόλιο ή μια πρόταση μέχρι να μου στείλετε ταχυδρομικά σοκοφρέτες, γιατί έχω εξαντλήσει τα αποθέματα των γύρω περιπτέρων.

Επίσης, αν είναι να διαβάσετε μια κάποια ιστορία από αυτές εδώ στο blog, ξεκινήστε από αυτήν εδώ. Υπάρχει λόγος!

Όσο για το φλέγον ερώτημα της έλλειψης αρίθμησης των άρθρων με τίτλο “Δεξιός Λοβός”, ιδού η απάντηση:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...