18 Αυγ 2013

John Fowles - Ο Μάγος #2 ή το παράπονο μιας κορασίδος

Κατά καιρούς και για να επιβεβαιώσω το καλλιτεχνικό μου εγώ, τρυφερούλι και τρεμοπαίζον σαν μαρουλόφυλλο, όπως και όλων των καλλιτεχνών άλλωστε, υποκύπτω στον πειρασμό και μπαίνω στα στατιστικά των αναρτήσεων, ήτοι κρυφοκοιτάω να δω πόσοι μπήκαν στο blog, ποιες αναρτήσεις διάβασαν και πώς με βρήκαν.

Εκεί, λοιπόν, που βλέπω πώς με βρήκαν, ποια, δηλαδή είναι η λέξη από την οποία με βρήκαν στο google - και παρεπιμπτόντως εδώ να πω ότι οι δημοφιλέστερες λέξεις είναι "γυναίκες χέσιμο" και "πριγκήπισσες Disney", πέφτει το μάτι μου στο εξής:



Όπως ακριβώς το βλέπετε. Και για να σας το κάνω πιο λιανά, ιδού το ζουμί:

Κλειδιά αναζήτησης:

1. stinmpooka.blogspot.com - 2 επισκέψεις
2. jhom fowls o magos - 1 επίσκεψη
3. john fowles - ο μάγος - 1 επίσκεψη
4. ντιλετάντης - 1 επίσκεψη
5. o μαγος - john fowles - 1 επίσκεψη
6. ο μάγος - john fowles - 1 επίσκεψη

Και για να το κάνω ακόμη πιο λιανά:
1. stinmpooka.blogspot.com - 2 επισκέψεις
2. jhom fowls o magos - 1 επίσκεψη
3. john fowles - ο μάγος - 1 επίσκεψη
4. ντιλετάντης - 1 επίσκεψη
5. o μαγος - john fowles - 1 επίσκεψη
6. ο μάγος - john fowles - 1 επίσκεψη

Και αυτό το βλέπω κάθε μέρα.
Κάθε μέρα.
Ακόμα κι όταν ο κόσμος με βρίσκει επειδή ψάχνει "γυναίκες χέσιμο" και "πριγκίπισσες Disney".
Ακόμα και τότε!

Αλήθεια; Σοβαρά; Τόσα χρόνια, τόσες καταχωρήσεις, τόσες ιστορίες, και τέσσερις στις έξι αναζητήσεις είναι για το Μάγο του John Fowles; Τόσος ίδρως, τόσος οίστρος λογοτεχνικός, τόσος κάματος, και με βρήκες μόνο και μόνο επειδή έγραψα μια φορά στο Τέξας για το Μάγο του John Fowles;

Σημαίνει αυτό κάτι, εσύ που ψάχνεις για το Μάγο του Τζων Φόουλς; Ότι δεν αξίζω ως συγγραφεύς; Ότι δεν είμαι αρεστή; Ότι το μόνο καλό που έχω να προσφέρω στην ανθρωπότητα είναι ένα post για το Μάγο του Τζων Φόουλς;

Αναγνώστη, μου γεννάς προβλήματα. Αναγνώστη, δε θα τα πάμε καλά. Αναγνώστη, σκαλίζεις βαθιές πληγές.

Αναγνώστη, μου αναμοχλεύεις τα υπαρξιακά!

...

Μην τρομάζεις, ω αγαπητέ αναγνώστη, εσύ που τόσο αγωνιάς για το Μάγο του Τζων Φόουλς!

Δεν έχω θυμώσει. Απλά σε τρολλάρω.

(Έλεος, όμως, με το Μάγο του Τζων Φόουλς!)

Θέλω να μου πεις, όμως, αν διάβασες το βιβλίο. Αν σου άρεσε. Θα το ξαναδιαβάσω κι εγώ μαζί σου, γιατί είδα το ποστ για τον Μάγο του Τζων Φόουλς και σε πληροφορώ ότι γράφει βλακείες. (Εκείνο το post που γράφει για το Μάγο του Τζον Φόουλς, όχι ο Μάγος του Τζων Φόουλς.) Δεν είναι σχολιασμός αυτός, του αξίζει κάτι καλύτερο. (Του Μάγου του Τζων Φόουλς, όχι του post που γράφει για το Μάγο του Τζον Φόουλς!)
Kαι επειδή, όταν επισκέπτεσαι πάλι τον κόσμο στο βιβλίο, χτενίζεις καλύτερα και αυτά που θέλει να σου πει....

Καλό μας ταξίδι, λοιπόν!




ΥΓ: Αλλά, ρε παιδιά, με παραξενεύει πάρα πολύ που με βρίσκουν τόσοι από το Μάγο του Τζον Φόουλς. Τόσο δυσεύρετο είναι το βιβλίο; Ή έγινε ξαφνικά hype γύρω από αυτό και δεν το πήρα χαμπάρι;

ΥΓ2: Εσύ, που με βρήκες γιατί έψαξες για το Μάγο του Τζον Φόουλς, δε μου τη γλιτώνεις! Πες μου αν διάβασες το βιβλίο!)

4 σχόλια:

Νικ, δε Γκ(ρ)ικ είπε...

Καταλαβαίνεις ότι γράφοντας "μάγος" και "John Fowles" τόσες πολλές φορές σ'αυτό το άρθρο δε θα μειώσεις το φαινόμενο, ε; :D

Unknown είπε...

ΕΛΕΟΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΟΝ ΦΟΟΥΛΣ

Unknown είπε...

ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΟ ΤΟΥ

Νικ, δε Γκ(ρ)ικ είπε...

Ότι έλεος με τον Τζον Φόουλς και το Μάγο του, έλεος, δεν αντιλέγω.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...