10 Νοε 2010

Σε είδα...


Εδέμ, Άχρονος Χρόνος

Σε είδα κι έχασα τη μιλιά μου, δίποδε ξανθέ. Μοιάζουμε. Θες να ενώσουμε τις μοναξιές μας;

eve@edem.com


Εδέμ, Άχρονος Χρόνος

Σε είδα και η ζωή μου πήρε νόημα, γιατί με έφτιαξες εσύ. Είσαι Θεός, ήλιος καλοκαιρινός... Ελπίζω η εμπειρία να ήταν εξίσου συγκλονιστική για σένα. Ξέρεις πού θα με βρεις... Αδάμ.


Εδέμ, Άχρονος Χρόνος

Ξανθούλα, άσε τον δίποδο κι έλα να σου δείξω τη μαγεία. Ψήσου για μιλκ-σέικ μήλου.

Office@snaketown.com


Αρχαία Ελλάδα, Μυθολογικοί Χρόνοι

Σας βλέπω και δε σας χορταίνω. Σας θέλω όλες, Μήτιδα, Δήμητρα, Λητώ, Σεμέλη, Μαία, Ευρώπη, Δανάη, Αλκμήνη, Λήδα, Ιώ κτλ.


Άργος, Μυθολογικοί Χρόνοι

Σε είδα που έπαιζες με τις φίλες σου στο λιβάδι και με τρέλανες. Έλα να κατεβούμε μια βόλτα στα μέρη μου. Δε χρειάζεται να το μάθει η μαμά σου. Pluto@underworld.com


Κολχίδα, Μυθολογικοί Χρόνοι

Έχεις απίστευτο στιλ με το ένα σανδάλι και τη χρυσή προβιά, ήρωα από την Ιωλκό. Θα κομμάτιαζα και τον αδερφό μου για πάρτη σου.


Κνωσός, Μυθολογικοί Χρόνοι

Κάνε μου ό,τι κάνεις πάνω στους ταύρους σου, όμορφη πριγκίπισσα. Κάτι μου λέει ότι θέλεις να μοιραστείς τα μυστικά σου μαζί μου. Επικοινώνησε στο theseus@minoandestruction.com


Σπάρτη, Εποχή του Χαλκού

Σε είδα και σε ερωτεύτηκα, όμορφη βασίλισσα, παρά τη βέρα που φοράς... Τι λες; Θες να σε κλέψω;


Μαραθώνας, 490 π.Χ.

Ήμασταν και οι δυο στην πρώτη γραμμή, αλλά στις αντίθετες παρατάξεις, Έλληνα με τα μούσκουλα και το αγριεμένο βλέμμα. Έλα να κάνουμε έρωτα κι όχι πόλεμο.


Σάιρ, Άνοιξη 3018

Σε βλέπω κάθε μέρα γιατί φροντίζω τον κήπο σου, ευγενικέ αφέντη. Κάτι σε βασανίζει. Θα πήγαινα ως τη Μόρντορ για χάρη σου. Ο πιστός σου φίλος.


Αρράκις

Σε είδα στο Σητς Ταμπρ και θαμπώθηκα από την ομορφιά σου, Μουάντ Ντιμπ. Θέλω να καβαλήσω τον Σάι Χουλούντ σου.


Βερόνα

Σε είδα και σε αγάπησα, παρά τα όσα μας χωρίζουν. Θα σε περιμένω το βράδυ στο μπαλκόνι μου, όμορφε Μοντέγο.


Κάψιμο Ζαν Ντ'Αρκ, 30/5/1431

Καθόσουν δυο σειρές μπροστά μου, όμορφη χωρική, αλλά συνέχεια κοιταζόμασταν. Είσαι καστανή και φορούσες μπαλωμένη μακριά φούστα. Ο ψηλός με το βρώμικο μπαλωμένο πουκάμισο που του λείπει το ένα μπροστινό δόντι.


Φραγκοκάστελλο, 1700

Γιατί εξαφανίζεσαι κάθε πρωί, όμορφε Σαρακηνέ; Μίλα μας κι ας μη μας αγαπάς.


Whitechapel, Αύγουστος 1888

Σε βλέπω στο πεζοδρόμιο μελαγχολική και θλιμμένη. Ραντεβού στη γνωστή σκοτεινή γωνία. Θα είμαι ντυμένος στα μαύρα και θα κρατάω μια βαλίτσα.


Λονδίνο, 1891

Όμορφε ντετέκτιβ, θα σε περιμένω στους καταρράκτες Reichenbach να λύσουμε μαζί το μυστήριο του έρωτα.


Woodstock, 16/8/1969

Μοιραστήκαμε ένα τσιγάρο στους Canned Heat και κάναμε σεξ όταν έπαιζαν οι Jefferson Airplane, αλλά μετά σε έχασα. Επικοινώνησε μαζί μου στο τηλέφωνο που σου έδωσα γιατί δεν θυμάμαι να μου είπες το όνομά σου.


Gotham City

Σε βλέπω μαύρο κι άραχλο και σκάω στα γέλια. Why so serious?






7 σχόλια:

το δόντι που λείπει. είπε...

κάψιμο ζαν ντ'αρκ--> μουαχαχαχαχαχαχαχα!
big mouth strikes agains γράφτηκε για την ιωαννίτσα μπαδεγουέη.

Unknown είπε...

Με τοσα σταφυλια που με ταιζει ο παππους, οσο παω τοσο πιο πολυ καιγομαι. Συμπονοια στην Ζαν Ντ' Αρκ.

Stewie Griffin είπε...

Νομίζω οτι το καλύτερο ήταν στην Ζαν ντ'αρκ.Μπραβο πουκα πολύ ωραίο ποστ!!

Unknown είπε...

Χιτ εγινε η Ζαν, ε? Ευχαριστω καλο μου =)

Ανώνυμος είπε...

καλείτερω ακώμι κε α,πο τον μερφ
α.α

Unknown είπε...

σας αιφχαρηστουμαι πωλή

Cassandrart είπε...

Έχω ΛΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΣΕΙ στο γέλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...